مرکز مشاوره آرمانا

مرکز مشاوره آرمانا

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرمانا با کسب مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران به شماره پروانه 349-م در سال 1392 تأسیس شده است. مرکز مشاوره آرمانا با هدف ارائه خدمات به جمعیت عموم و متخصصان شروع به فعالیت کرده است. در اولین گام به عنوان یک وظیفه اخلاقی برای هر متخصص بالینی و آگاه بر امور انسانی، این مؤسسه بر آن است تا انسان را در تمام طول فراخنای زندگی مورد حمایت قرار داده و در این مسیر به ارائه خدمات جهت درمان مشکلات روانی و رفتاری و ارتقاء احساس بهزیستی می پردازد.

خدمات ارائه شده با این هدف عبارتند از:

• شناسایی و سنجش مشکلات رفتاری و اختلال های روانی

• مشاوره و درمان مشکلات و اختلال ها

• آموزش مهارت و توانمندسازی به منظور ارتقاء کیفیت زندگی و احساس بهزیستی

در این میان نگاه خاصی به دامنه سنی کودکی و نوجوانی شده است و علاوه بر ارائه خدمات بطور خاص به کودکان و والدین از پیش از تولد تا رسیدن به دنیای بزرگسالی، مدارس و مؤسسات آموزشی به عنوان دومین و در وهله هایی مهمترین نهاد اثربخش بعد از خانواده مورد توجه قرار گرفته اند که در این مسیر بسته آموزشی و مداخلاتی ویژه مدارس طرح ریزی و فراهم شده است.

این مؤسسه همچنین با لحاظ کردن دغدغه های جمعیت متخصصین و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران به منظور ارتقاء سطح توانمندی حرفه ای و بازآموزی دانشجویان و همکاران فعال در حیطه مشاوره و خدمات رواندرمانی، محموعه کارگاه هایی را تدارک دیده است که با حضور اساتید مجرب و صاحب نام در هر حیطه و به طور خاص در حوزه کودک و نوجوان در قالب جلسات آموزشی و کارورزی بالینی به ارتقاء دانش، ایجاد مهارت و کسب تسلط جمعیت متخصصان بپردازد.

از سوی دیگر با احترام به رویکردهای حامعه نگر، مرکز مشاوره آرمانا در رویکردی صنعتی – سازمانی مجموعه خدماتی را از سنجش و احصاء آسیب ها تا مداخله و رفع آنها برای ارائه به مؤسسات و سازمان ها تدارک دیده است. مرکز مشاوره آرمانا بر آن است تا به منظور ارتقاء بهره وری سازمانی، بهبود احساس بهزیستی و رضایتمندی شغلی، سازمان را به عنوان یک کل یکپارچه و فرد را در مقام یک واحد معرف سازمان مورد مشاهده، مداقه و احیاء قرار دهد.

 

آدرس مرکز مشاوره آرمانا: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، خیابان قبا، پلاک 12، واحد 17

تلفن ثابت: 22876511 - 22876516

تلفن همراه: 4452597-0935

مشاوره تلفنی: فعلا فعال نمی باشد! (در صورت تمایل برای دریافت خدمات مشاوره تلفنی با شماره تماس های مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرمانا ارتباط برقرار شود تا با هماهنگی خدمات ارائه شود)

وب سایت: www.armanapcc.com